Dit gedeelte geeft weer hoe u een bestelling kunt plaatsen bij handvatverwarming.
Om producten te vinden kunt gebruik maken van een aantal mogelijkheden.
U kunt producten vinden via de het menu aan de linker zijde van de homepage. U selecteert een categorie met het type hotgrips dat u wenst, daarna krijgt u de hotgrips set(s) te zien die wij binnen de gekozen categorie aanbieden. Bijvoorbeeld: Hotgrips Universeel > Oxford Hotgrips Original.
Zodra u het juiste product heeft gevonden klikt u op "bekijk" hierdoor komt u op de product pagina waar u alle gegevens omtrent het product vindt, zoals een algemene product omschrijving, eventueel product specificaties en afbeeldingen. Soms krijgt u ook een youtube video te zien. Als u een product wil bestellen klikt u op de knop "In winkelmandje". Daarna kunt u doorgaan met afrekenen of nog meer producten toevoegen aan uw winkelmandje.
Naast de menu-navigatie kunt u producten zoeken doormiddel van de snelzoek functie deze u aan de rechterzijde bovenaan iedere pagina vindt. Stel u wilt Hothands kopen dan tikt u in het bijhorende tekstveld "Hothands" in. U krijgt "instant" direct een aantal resultaten te zien waaruit u uw keuze kunt maken. Hier geldt ook dat u producten kunt bekijken door op "bekijk" te klikken. Indien u het product wil bestellen klikt u op "In winkelmandje" indien u meerdere producten wil bestellen kunt u een nieuwe zoekopdracht ingeven.
Producten die u in het winkelmandje heeft geplaatst blijven daar bewaard totdat u gaat afrekenen.
Als u op een product pagina bent kunt u doormiddel van de knop "In winkelmandje" een product in de het winkelmandje plaatsen. Als u meerdere hoeveelheden van een product wil bestellen kunt u dit aangeven in het veld "Hoeveelheid" alvorens u op de knop "In winkelmandje" klikt. De hoeveelheid kunt u ook veranderen in het winkelmandje zelf. Zie volgende stap voor meer informatie hierover.
Nadat u producten heeft toegevoegd aan het winkelmandje gaat u verder met afrekenen. Dat doet u door naar het winkelmandje rechtboven aan de pagina te gaan en op de knop "Afrekenen" te klikken. U komt dan op de eerste pagina van het checkout process (bestelprocess) terecht.
Deze pagina heet 1.Samenvatting. Dit is de samenvatting van de producten die u in het winkelmandje heeft geplaatst. U ziet een overzicht van het product/de producten die u heeft toegevoegd. Bij elk product kunt u de het aantal veranderen door op het + of - teken te klikken bij het betreffende product. + voor meer en - voor minder. Indien u een product wil verwijderen klikt u op de knop verwijderen bij het betreffende product. Indien uw bestelling nu naar wens is klikt u rechtsonder op "Volgende" om naar de volgende stap (2. Login) te gaan.
Nu bent u bij stap 2 terecht gekomen. Deze stap heet 2. Login. Hier kunt u kiezen of u zich wil registreren wat handig is voor terugkerende klanten of dat u als gast afrekent wat meestal gebruikt wordt als u eenmalig iets wil bestellen. Heeft u al een account dan logt u hier in. Hieronder staat per mogelijkheid uitgebreid beschreven hoe u de betreffende stap doorloopt.
Al geregistreerde klant? Lees dan hieronder.
Indien u al een geregistreerde klant bent logt u in bij door bij de blok "BENT U AL GEREGISTREERD" uw eerder opgegeven emailadres en wachtwoord in te vullen gevolgd door te klikken op de knop "Login". Indien u uw wachtwoord kwijt bent geraakt klikt u op de link "Wachtwoord vergeten?" U komt dan op een pagina waar u uw eerder opgegeven emailadres kunt invoeren, waarna u op de knop "Wachtwoord opvragen" klikt. U nieuwe wachtwoord wordt naar het door u opgegeven emailadres gestuurd. Nadat u deze heeft ontvangen gaat u terug naar de handvatverwarming.nl > winkelmandje > 2. Login en u logt in. Nadat u bent ingelogd komt u bij stap 3. Adres terecht. Hier controleert u de facturatie- en leveradres gegevens, indien nodig past u deze aan en geeft eventueel een opmerking mee aan de bestelling, waarna u op de knop "Volgende" klikt. U komt nu bij stap 4. Verzending. Hier vinkt u de checkbox bij "Algemene voorwaarden" aan voor akkoord. Wij adviseren u deze te lezen alvorens u hiermee akkoord gaat. Vervolgens kikt u op de knop "Volgende" om naar de laatste stap te gaan.
Nog geen geregistreerde klant? Lees dan hieronder.
Bent u nog geen geregistreerde klant geef dan bij het blok "CREËER EEN ACCOUNT" uw email adres in. Vervolgens komt u in een scherm waar u uw NAW (naam - adres -woonplaats) gegevens voor facturatie en verzending ingeeft. Indien u vaker wil bestellen en u denkt in de toekomst verschillende afleveradressen te gaan gebruiken (bijv. thuis, werk, werkplaats) kunt u helemaal onderaan een referentie opgeven voor het verzendadres dat u nu opgegeven heeft. Bij toekomstige bestellingen kunt u weer andere adressen opgeven en hieraan een referentie hangen. Zo kunt u na een tijdje heel gemakkelijk van adres verwisselen tijdens het bestelproces. Gemakkelijk als u soms iets op het werk wil ontvangen en soms thuis. Nadat u uw account gegevens heeft ingevoergd klikt u op de knop "Volgende" en komt u bij stap 3. Adres terecht. Hier controleert u de facturatie- en leveradres gegevens past deze indien nodig aan en geeft eventueel een opmerking mee aan de bestelling, waarna u op de knop "Volgende" klikt. U komt nu terecht bij stap 4. Verzending. Hier vinkt u de checkbox bij "Algemene voorwaarden" aan voor akkoord. Wij adviseren u deze te lezen alvorens u hiermee akkoord gaat. Vervolgens kikt u op de knop "Volgende" om naar de laatste stap te gaan.
Het voordeel van een registratie is dat u niet telkens uw NAW gegevens hoeft in te geven, maar dat u ook uw order historie, creditnota's, adressen, persoonlijke informatie en coupons kunt inzien. Daarnaast kunt u deze gegevens bewerken.
U wenst zich niet te registreren? Lees dan hieronder
Indien u geen registratie wenst kunt u ook direct afrekenen. U gaat naar het blok "Direct Afrekenen" en het blok "Leveradres" hier geeft u uw NAW gegevens als u dan op de knop "Volgende" klikt rechtsonder in het scherm gaat u naar stap 4. Verzending. Op deze pagina ziet u de verzendgegevens, zoals de verzendkosten. U dient hier enkel de checkbox bij de "Algemene voorwaarden" aan te vinken gevolgd door te klikken op de knop "Volgende". Lees de algemene voorwaarden, voordat u akkoordeert. Deze u rechts onderaan het scherm vindt. U komt nu bij de laatste stap terecht 5. Betaling.
Alle gegevens door u opgeven tijdens het plaatsen van de bestelling worden primair gebruikt om uw bestelling af te handelen.
We zullen uw persoonlijke gegevens nooit delen, verstrekken of verkopen aan derden. De enige derde partij die deels van uw persoonlijke informatie verkrijgt is de postbezorger/pakketdienst. Deze partij ontvangt de door u opgegeven verzend gegevens. Bij ons is dit meestal PostNL. Deze partij gebruikt uw gegevens enkel om het post af te leveren.
Indien u aangeven heeft een nieuwsbrief van ons te willen ontvangen zullen we uw emailadres gebruiken om de nieuwsbrief naar toe te sturen en uw voor- en/of achternaam gebruiken om u aan te spreken.
Het door u opgegeven telefoon nummer wordt enkel gebruikt om u te telefonisch te bereiken indien dit nodig is om de bestelling af te kunnen handelen.
Voor verdere gegevens over privacy kunt u onze privacy policy lezen.
In stap 5. Betaling voert u de laatste handelingen uit. Handvatverwarming biedt 3 veilige manieren van betalen aan.
1. iDEAL - Snel en veilig afrekenen in uw eigen vertrouwde betaalomgeving. Meer over ideal?
2. Creditcard - Snel en veilig betalen met uw Creditcard van Visa of Mastercard?
3. Vooruitbetaling via - Bank/Giro - Deze optie is voor klanten die niet kunnen of willen betalen met iDEAL of Creditcard. Vaak gebruikt bij betalingen vanuit het buitenland.
4. Rembours betaling - U betaalt contant aan de postbezorger van postnl bij aflevering. Voor deze service brengen wij 9,95 € in rekening.
iDEAL is de meest gebruikte betalingsmethode van Nederland. Ook bij ons wordt nagenoeg 90% van de bestellingen afgerekent met iDEAL. Bezit u een credit card dan is een goed alternatief voor te betalen. Wij rekenen geen extra kosten voor creditcard betalingen. iDEAL en Creditcard betalingen worden verzorgd door de betrouwbare service omnikassa van de Rabobank.
U kiest een van de methodes en volgt de daarbij behorende stappen. Na het afronden van de betaling wordt uw order direct gereed gemaakt voor verzending. Bij een bankoverschrijving wachten wij met het verzenden tot de betaling binnen is.
Indien u kiest voor een bank overschrijving klikt u verder totdat u de bankgegevens van motomaxx (het eigenlijke bedrijf achter handvatverwarming zit. Deze gegevens gebruikt u met het order nummer om het bestelbedrag over te maken.
Na het afronden van de bestelling ontvangt u een aantal emails, afhankelijk van de keuzes die u heeft gemaakt.
Dat kan zijn of een combinatie zijn van de volgende emails. Afhankelijk van welke betaal methode u kiest.
"Order bevestiging"
"Welkom"
"Login gegevens"
"Afwachting van betaling via de bank" - Hierin staan nogmaals de bankgegevens
Nadat de bestelling is geplaats onvangt u op een gegeven moment een email met een link. Deze verwijst naar de website van de pakketdienst die de bestelling bij u thuis aflevert. U kunt telkens op deze link klikken om status wijzigingen te bekijken. Ook kunt u zien wanneer een pakket ongeveer wordt aangeboden
Bij het aannemen van het pakket adviseren wij altijd om direct de inhoud de controleren op juistheid. Is de inhoud niet correct neem dan direct contact op met ons.
Indien u een bestelling wil annuleren en deze is nog niet bij u afgeleverd kunt u de bestelling per email annuleren. Als het pakket al onderweg is neem deze dan niet in ontvangst en weiger het pakket. Het pakket wordt dan terug gestuurd naar ons. Indien u het pakket heeft aangenomen dan kunt u de bestelling niet meer annuleren, maar wel retourneren. Hiebij gelden de voorwaarden voor retournering.
Indien u een bestelling binnen 14 dagen na ontvangt aan ons retourneert krijg u de volledige aankoopsom terug gestort op uw bankrekening. De verzendkosten voor het annuleren zijn echter voor uw eigen rekening. De geretrouneerde goederen moeten ongeopend en in goede orde teruggezonden worden. Voordat u over gaat tot retourneren lees hier de retourprocedure van motomaxx.
Binnen Nederland worden nagenoeg alle pakketen bezorgd door PostNL. Mochten we hiervan afwijken dan zullen we u daarvan op de hoogte brengen. Producten kunnen niet bij ons afgehaald worden.
Bij een bezorging door PostNL geldt het volgende:
De levertijd na het plaatsen van een bestelling bedraag in de meeste gevallen 1-3 werkdag(en).
Voor alle "pakket" bestellingen tot een bedrag van 99 euro geldt een standaard tarief van 5,95 euro. Bestellingen boven de 99 euro worden gratis geleverd. Bestellingen die via de reguliere post verstuurd kunnen worden hebben een standaard tarief van 2,50 euro. Hier geldt ook dat boven de 99 euro gratis geleverd wordt.
Na het plaatsen van een "pakket" bestelling die bezorgd wordt door PostNL ontvangt u een email met daarin een link naar het track & trace gedeelte. Zo kunt u heel gemakkelijk uw zending opvolgen.
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na levering terug sturen naar ons zonder opgave van reden. De te retourneren artikelen gaarne in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd terug zenden.
Aankochte producten mogen niet geretourneerd worden, indien
1. producten zichtbaar gebruikt zijn, incompleet of zichtbaar beschadigd zijn
2. u vloeistoffen heeft gekocht zoals smeermiddelen en de verpakking duidelijk zichtbaar geopend is geweest
3. u producten heeft gekocht per opbod
4. u artikelen terug stuurt na de verstreken 14 dagen
5. u producten koopt die enkel aangeleverd zijn in vloeibare vorm (zonder verpakking)
Wij controleren de producten bij binnenkomst en indien ze aan de voorwaarden voldoen zal de gehele aankoopsom inclusief de verzendkosten gerestitueerd worden door het bedrag op het door u aangegeven bankrekening te storten. De verzendkosten voor het retourneren komen voor uw eigen rekening.
Indien u enkel een deel van de bestelling retourneert, ontvangt u de aankoopwaarde van dat deel terug, wederom door het op uw bankrekening te storten. Hierbij geldt dat verzendkosten niet worden gerestitueerd.
1. Meldt binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk dat u uw bestelling of een deel daarvan wil retourneren.
1.2 Vermeldt uw ordernummer (factuurnummer) bij de melding.
1.3 Voeg indien mogelijk een kopie van de factuur toe aan de zending.
1.4 Geef uw bankgegevens aan ons door. Indien u uw aankoopbedrag wil ontvangen op een buitenlandse rekening vergeet dan niet de IBAN en BIC/Swift code te vermelden
2. Retourneer producten naar de het retouradres dat u van ons per email ontvangt. In de regel is dit het verzendadres waar vanaf de bestelling verstuurd is.
LET OP! Het is niet mogelijk zelf fysiek producten af te leveren op het retouradres of verzendadres.
3. Zorg ervoor dat u een bewijs heeft van de verzending. Hiermee kunt u aantonen dat u producten geretourneerd zijn.
4. Als wij de retourzending ontvangen hebben zullen wij de producten controleren en u hiervan op de hoogte stellen per email.
5. Mits de retourzending in goede orde is ontvangen zullen we het door ons verschuldigde bedrag op het door u aangeven rekening terug storten. In de regel duurt dit enkele dagen, maar niet langer dan 30 kalenderdagen.
Indien u een bestelling wil annuleren geef dit dan direct aan ons door per email te informeren. Indien een pakket al onderweg is weiger dit dan als de bezorger het aan u aanbiedt. Indien u het pakket heeft aangenomen en wilt u het terug sturen dan is het een retourzending. Ook als u aangeven heeft dat u de bestelling wil annuleren.
De webwinkel biedt 3 veilige betaalwijzen om bestellingen af te rekenen nl.
Ideal is snel, veilig en gratis. Met ideal rekent u af in uw vertrouwde online betaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL zonder dat u zich daavoor hoeft aan te melden en/of software hoeft te downloaden en te installeren. iDEAL is een van de meest gebruikte manieren van betalen op het internet in Nederland.
Electronisch betalen via uw creditcard van Visa of Mastercard. Deze veilige betaalomgeving wordt verzorgt door Rabobank/Omnikassa.
Naast de bovenstaande betaalmethoden kunt u ook het oder bedrag overmaken via de bank. Indien u hiervoor kiest zult u tijdens het bestelproces onze bankgegevens ontvangen. Vermeldt altijd het ordernummer/factuurnummer bij de transactie. In de regel duurt een bankoverschijving langer dan de andere door ons aangeboden betaalmogelijkheden. Wij versturen uw bestelling, nadat we de betaling hebben ontvangen.
Als u cash wil betalen dan kunt u kiezen voor een remboursbetaling. U betaalt bij aflevering aan de postbezorger van postnl. Voor deze service brengen wij 9,95 € in rekening. De extra kosten worden ook weergegeven tijdens de bestelprocedure.
U kunt onze klantenservice contacteren per email contactformulier. In de regel communiceren wij snel, vaak direct maar meestal binnen twee uur na ontvangst, mits uw email binnen de kantooruren wordt ontvangen.
Indien u graag telefonisch in contact wil treden vragen wij u vriendelijk om dit per email contactformulier aan te vragen zodat wij u terug kunnen bellen. Vergeet uw telefoonnummer niet te vermelden en eventueel het tijdstip dat u gebeld wil worden.
Indien u per post wil communiceren kunt u dit naar het volgende adres doen:
Motomaxx
Sint Annastraat 83
5932BV Tegelen
Nederland
KVK: 50124064
Heeft u een klacht? Stuur dan direct een email naar onze klantenservice. Gebruik het emailformulier en selecteer bij onderwerp "klacht". Geef aan op welke bestelling de klacht betrekkeing heeft. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht vragen wij u vriendelijk de volgende gegevens te vermelden: uw naam, adres, woonplaats, ordernummer en eventueel het factuurnummer. Na onvangst van uw klacht onvangt u een ontvangstbevestiging per email.
In de regel wordt een klacht binnen enkele dagen in behandeling genomen. Een antwoord op uw klacht duurt niet langer dan 14 dagen na ontvangst van uw klacht. Mocht er zich een situatie voordoen, waarbij we niet binnen 14 dagen kunnen antwoorden dan zullen we u binnen de gestelde 14 dagen u hiervan op de hoogte stellen met opgave van reden.
U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen. Stuur uw klacht op naar het volgende adres:
Motomaxx
Sint Aanstraat 83
5932 BV Tegelen.
U kunt uw klacht eveneens indienen via een klachtenformulier van de website van Stichting Webshop Keurmerk. Website www.keurmerk.info.
Binnen de algemene voorwaarden van stichting webshop keurmerk / motomaxx kunt u ook over de klachtenafhandeling lezen.
ARTIKEL 14 KLACHTENREGELING
Veiligheid en privacy zijn voor ons heel belangrijk.
Tijdens de bestelprocedure worden uw persoonlijke gegevens versleuteld naar ons verstuurd. Hierdoor is het niet mogelijk om deze gegevens te onderscheppen door kwaadwillenden. U herkent een beveiligde verbinding aan een gesloten slotje . De plaats van het slotje verschilt per internet browser. Vaak zie je het onderaan de pagina op de statusbalk of rechts naast de adresbalk. Daarnaast kunt u een beveiligde verbinding herkennen aan de URL, ofwel het internet adres. Die begint met "https://". Normale internet adressen beginnen met "http://". Zo'n verbinding heet een SSL verbinding. Veel websites hebben geen SSL verbinding. De meeste internet browsers ondersteunen een beveiligde SSL verbinding. U heeft hiervoor dus geen extra software nodig.
Let dus op met het verstrekken van persoonlijke informatie als een website of webshop geen beveiligde verbinging heeft. Veel webshops en webwinkels besparen op de kosten door risico te lopen met uw gegevens. Kwaadwillenden liggen op de loer en kunnen uw gegevens onderscheppen. Met uw persoonlijke gegevens (ID theft) kan men veel narigheid uithalen. Bij ons kunnen deze gegevens niet zomaar onderschept worden!
Uw privacy is voor ons een belangrijke kwestie. Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens primair om uw bestelling te kunnen afhandelen. Indien u aangeeft dat u een nieuwbrief van ons wil ontvangen zullen wij uw emailadres gebruiken daar deze brief regelmatig naar toe te sturen. Uw voor- en achternaam wordt gebruikt om u aan te spreken in deze nieuwsbrief. De nieuwsbrief wordt verstuurd totdat u aangeeft deze niet meer te willen ontvangen.
Wij ontvangen uw gegevens versleuteld, behandelen deze met integriteit en alle nodige zorg. We hanteren een strikt, veilig en betrouwbaar privacy beleid. Gan naar ons privacy beleid voor een gedetaillieerde uitleg.
Op al onze producten geldt fabrieksgarantie. De voorwaarden kunnen per product verschillen.
U kunt zich uitschrijven uit de nieuwsbrief doormiddel van een "uitschrijf link". Deze sturen wij mee in elke nieuwsbrief die u van ons ontvangt. U kunt ook gewoonweg reageren op de email en aangeven geen brief meer te willen ontvangen.
Indien u zich wil uitschrijven al klant kunt u dit per email contactformulier bij ons aangeven. Nadat wij dan telefonisch met u in contact zijn getreden ter verificatie zullen we uw account met alle gegevens wissen. Zodra dit uitgevoerd is brengen we u daarvan telefonisch of per email op de hoogte. Bepaalde documenten die aan u gerelateerd zijn mogen en kunnen we niet wissen, dan wel vernietigen.